fredag 12. februar 2010

ÅRSMØTE

Så har vi hatt årsmøte, noen går ut av styret og 
andre kommer inn i . Referat fra dette kommer senere. 
Vi hadde nok en hyggelig kveld. 
Vi spiste kringle og drakk kaffe 
- og selvfølgelig en masse hyggelig prat rundt bordene.

Flotte tulipaner til valgkomitèen.


Susanne slutter og får velfortjente blomster 
- tusen takk for innsatsen :0)


På alle våre møter er det mulighet for å vise fram hva man holder på med og produkter som er ferdige. 
TONE har jobbet bra og hadde mange nydelig tepper med. Se her:







Kjempeflotte stichery.




Flott vekse med mange lommer og mange detaljer.

Et koselig sybrev!
Takk for flott oppmøte og velkommen igjen!

 
Web ansvarlig fikk også tulipaner 
og det satte jeg veldig pris på. 
Tusen takk :0)

2 kommentarer:

  1. Lekre arbeider!!

    Jeg tror jammen at jeg skal melde meg inn jeg, savner å sy litt. Kan man bare møte opp på kveldene??

    Aase

    SvarSlett
  2. Ja, her er alle velkommen. Det koster kr 30 for ikke medlemmer og komme på møtene våre. Vi har møter en gang i måneden og som medlem får du tilbud om kurs og utflukter, hvis det er ledig kan også ikke medlemmer få muligheten til å være med. Vi er en hyggelig gjeng og det er høyt under taket. Velkommen....

    SvarSlett

Vi i Lierquilten synes det er hyggelig med besøk og kommentarer!